Բանաստեղծության միջից գտի՛ր և դո՛ւրս գրիր անծեր բառի հոմանիշները:
Անտակ, անվերջ, անհատ։
Բանաստեղծության միջից գտի՛ր և դո՛ւրս գրիր երկյուղ բառի հոմանիշը:
Ահ
Գրի՛ր հարուստ, առատ, ճոխ, բախտավոր, բարություն բառերի հականիշները:
Հարուստ – աղքատ, չունևոր
Առատ – քիչ, պակաս
Ճոխ – աղքատ
Բախտավոր – անբախտ, դժբախտ
Բարություն – վատություն, չարություն
Գրի՛ր, թե ինչով է հարուստ Թումանյանը:
Հովհաննես Թումանյանը հարուստ է իր մտքով, երգերով և բարությամբ։
Փորձի՛ր բացատրել բանաստեղծության վերնագիրը:
Երգը ուրախ և հաճելի մի բան է, Հովհաննես Թումանյանը նկարագրեց իր համար հաճելի բաները։
Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
Մի անգամ առավոտյան Ջելսոմինոն գնաց իրենց պարտեզն ու տեսավ՝ բոլոր տանձերը հասել են: Տանձերը, ախր, միշտ այդպես են, ոչ ոքի ոչինչ չեն ասում, բայց իրենց համար հասնում են, և մի գեղեցիկ օր էլ տեսնում ես, որ արդեն հասել են, ու եկել է քաղելու ժամանակը:
«Ափսոս, որ սանդուղք չեմ վերցրել հետս,- մտածեց Ջելսոմինոն: — Արի գնամ, տանից սանդուղք բերեմ ու մի հատ էլ երկար ձող՝ վերևի ճյուղերից տանձը թափ տալու համար»:
Բայց այդ պահին նրա գլխում մի ուրիշ միտք ծագեց, ավելի ճիշտ՝ մի փոքր քմահաճույք. «Իսկ եթե օգտվեմ իմ ձայնի՞ց»: