Posted in Հայրենագիտություն, Առցանց ուսուցում

Հայրենագիտություն- նախագիծ

Սովորողները ընտանիքի անդամների հետ դիտում են  հայկական ֆիլմը, ընթացքում կատարելով գրառումներ։

Գրել կարծիք ֆիլմի մասին։
Այս ֆիլմը դիտեցի մայրիկիս հետ։ Ինձ համար սա շատ զարմանալի բովանդակություն ունեցող ֆիլմ է։ Ես երբեք չեմ տեսել այդպիսի բակ և ապրելակերպ։ Ինձ համար նրանք շատ տարօրինակ և զարմանալի մարդիկ են, վիճում էին` հաշտվում էին, հաշտվում էին` նորից վիճում։

Վերլուծել կոնֆլիկտային իրավիճակները։
Այս ֆիլմը նման է Հովհաննես Թումանյանի « Մի կաթիլ մեղրը » հեքիաթին, քանի որ նրանք մի փոքր պատճառով վիճում էին։

Ընդգծել առավել մարդասիրական բնավորության գծերը։
Սամսոնը մարդասիրություն ցուցաբերեց, ձևացնելով իր պարտությունը Գասպարի հանդեպ։

Առաջարկել իրադարձությունների սեփական ընթացքը(որ իրադրությունը, այլ կերպ պատկերացրեցիք, և ինչպիսի՞ ընթացք կնախընտրեիք)։
Ես առաջարկում եմ այսպես` Սամսոնն ու Գասպարը պետք է թթենու տակ սեղան և աթոռներ տեղադրեին և վիճող երեխաներին հավաքեին իրար շուրջ, և վերլուծեին իրավիճակը։ Հարկավոր էր բացատրել, թե իրականում նշանակություն չուներ ումն է թթենին։

Ձեր կարծիքը ֆիլմի նկատմամաբ(նշել ձեր վերաբերմունքը, և զգացողություները հայական մշակույթի և հայկական ժառանգության վերաբերյալ)։

Սա շատ խորիմաստ ֆիլմ էր։ Հայ մշակույթը շատ խորն է և բազմաբովանդակ։ Հենց այս ֆիլմում շատ ուսուցողական մտքեր կան։ Նաև նկարագրվում է հայի մտածողությունը և մեծահոգությունը։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s