1. Բնության բարիքները գրե՛ք երկու սյունակով. վերականգնվող և չվերականգնվող.
պղինձ, ձուկ, նավթ, հացահատիկ, կաուչուկ, կավիճ, բամբակ, աղ, կաթ, մարմար, ձու, քարածուխ, ձեթ, բուրդ, երկաթ, միս, բանջարեղեն, տուֆ, արծաթ, մրգեր, փայտ:
Վերականգնվող պաշարներ
Ձուկ, հացահատիկ, կաուչուկ, բամբակ, կաթ, ձու, ձեթ, բուրդ, միս, բանջարեղեն, մրգեր, փայտ
Չվերականգնվող պաշարներ պաշարներ
Պղինձ, նավթ, կավիճ, աղ, մարմար, քարածուխ, երկաթ, տուֆ, արծաթ
Ինչպես են վերականգնվում
Ձուկ – բազմանալով
հացահատիկ – ցանելով
կաուչուկ – աճելով
բամբակ – աճելով
կաթ – կովի միջոցով
ձու – հավի միջոցով
Ձեթ – բերքի միջոցով
բուրդ – կենդանիների միջոցով
միս – կենդանիների բազմանալու միջոցով
բանջարեղեն – աճելով
մրգեր – աճելով
փայտ – ծառատունկի միջոցով
Շատ կարևոր է վերականգնվող պաշարներն էլ խնայողաբար օգտագործել, քանի որ նրանք կարող են չհասցնեն վերականգնվել կամ բազմանալ։
Աղտոտված օդը վտանգավոր է կյանքի և առողջության համար։
Աղտոտված ջուրը վնասակար է կենդանի օրգանիզմների համար։
Հավաքելով աղբը, փակ պահելով աղբամանները, չաղտոտելով հողը և ջուրը,կարող ենք փոխել մեր շրջապատը։
Տեսակավորելով աղբը, ծառատունկ անելով և մաքուր պահելով մեզ շրջապատող այգիներն ու բնությունը,խնայելով ջուրը, կարող ենք փոխել վտանգված իրավիճակը։